sebastianviren.blogg.se

Mitt liv i rullstol! Jag älskar att åka bil, va med kompisar och att det ska hända någonting hela tiden!

Hockey lördag 👏🏻

Publicerad 2017-03-11 20:39:34 i Allmänt,

Superglad direkt från start idag, vem blir inte glad att vakna av solen i ögonen liksom??☀️👀 hur najz som helst, äntligen lite vårväder igen! Slängde mig mer eller mindre in i duschen på en gång! Hoppa i några av mina snyggaste kläder och drog igång ståtränandet✌🏻

Va tycker ni om tröjan 👆🏻👌🏻😂 hoppas alla håller med! När jag var klar med den träningen fick jag äntligen rulla ut i solen! Men ja hann inte dra i mig speciellt mycket frisk luft, det var bara att hoppa in i bilen och åka och plocka upp morsan o farsan! Idag var det ju dags för hockey igen! Blev en riktigt spännande match idag, med en hel del slagsmål👊🏻 på sluttampen satt det inte mindre än 9 pers utvisade på en och samma gång ✌🏻😂😂

och det va många snygga målchanser, vid ett tillfälle höll vi tom på att få pucken rakt på oss‼️‼️ som tur var så satt Assen närmast så jag blev aldrig speciellt orolig😝 kul att få med en puck hem, de va längesen! Vi åkte iaf hem med en vinst i bagaget💪🏻 mitt FBK spöade Djurgården med 4-1 🙌🏻😉

Måste bara flika in en liten bonusbild här mitt i🤣 jag e ju alltid lika snygg men kolla in texten i bakgrunden!!! Jag va ju bara tvungen 👏🏻😍⭐️💕👇🏻

Hemma i Örebro igen vid 19-tiden (tack vare pappa som körde rally hem👍🏻😄🚙) gött att inte komma hem mitt i natten! Så jag hann med en liten sträck på sängen innan det va dags för lite mer träning! Inte ens lördag kväll slipper man undan liksom😅 va bara att ta sig en cykeltur det! 

Och nu sitter jag och kollar på mello, känner att jag nog får koncentrera mig lite här så jag inte "råkar" rösta på fel låt🙈 vore ju lite lätt pinsamt om fel låt får representera oss i stora finalen! Over and out folkz...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela