sebastianviren.blogg.se

Mitt liv i rullstol! Jag Àlskar att Äka bil, va med kompisar och att det ska hÀnda nÄgonting hela tiden!

Hello again 😎

Publicerad 2017-03-25 19:54:14 i AllmÀnt,

Börjar med gĂ„rdagen dĂ„ jag vĂ€cktes en del tidigare Ă€n vanligtđŸ€” redan klockan 9!!! Uh va jobbigt😅 hade ju tid att passa sĂ„ det va bara att skutta in i duschen! Gjorde mig tjusig och kĂ€ka frulle! Sen fick jag lasta in min hygienstol i bilen och köra den till "centrum för hjĂ€lpmedel" jag hade visst lyckats knĂ€cka ett stag pĂ„ denđŸ’ȘđŸ» inte mĂ„nga grejer somhĂ„ller speciellt lĂ€nge till en sĂ„ muskulös kille som mig😂 nĂ€r vi kom dit sĂ„ tala dom om att det skulle minsann va klart pĂ„ 10 minuter  sĂ„ vi satte oss att vĂ€ntađŸ€Ł men 30 min senare va vi redo för att dra vidare! 

 Tog oss en tur ut till xxl för att byta ett par skorâœŒđŸ»đŸ‘Ÿ en svĂ€ng pĂ„ Cubus för dĂ€r va de nĂ„n "big smile day?) 😂💾 och en svĂ€ng pĂ„ Coop innan vi drog hemĂ„t och klara av min stĂ„trĂ€ning! Hann strĂ€cka pĂ„ mig typ 5 hela minuter efter ja va klar! SĂ„ fick jag hoppa i stolen igen och skynda mig ut till bilenđŸƒđŸ»đŸš˜ hĂ€mta upp morsan och styrde mot Karlstad! 

Stanna till pĂ„ "KFC" och kĂ€ka lite kyckling 🍗🍔🍟 mumma de va inte felđŸ‘đŸ» va iaf lĂ„ngt ifrĂ„n lika starkt som KFC i Thailand đŸ€§â˜ ïžđŸŒ¶ minns ni Helena o Maria? 😂😂😂 Hahaha! Vidare till Löfbergs arena iaf dĂ€r jag börja uppladdningen med en öl i baren 

Matchen vill jag helst inte ens kommentera🙈 men ja kan sĂ€ga som sĂ„ att det blir inga mer matcher för FĂ€rjestad den hĂ€r sĂ€songen iafđŸ˜© sĂ„ vi var allt lite sorgsna pĂ„ hemvĂ€gen! 

Idag har ja fĂ„tt min vĂ€lförtjĂ€nta sovmorgon iafđŸ‘đŸ»đŸ˜‰ fixade av alla mina morgonbestyr! Och drog upp pĂ„ stan en turđŸ‘đŸ» fĂ„nga en PokĂ©mon (tur de blir lite varmare och ljusare nu sĂ„ jag kan tjata med mig mina assistenter ut och gĂ„ lite igen😜) sen drog vi pĂ„ bio! Kollade pĂ„ "skönheten o odjuret" den va vĂ€l helt ok? Men jag undrar om inte den borde kategoriseras som musikal?!?😉 för oj va mycket dom sjöng i denđŸ€ŁđŸŽ€đŸŽčđŸŽŒ 

Inom affĂ€ren pĂ„ hemvĂ€gen och handla lite smarrigt kĂ€k, sĂ„ nu sitter jag hĂ€r och vĂ€ntar pĂ„ att pizzan ska bli klar i ugnen och att talang ska börja pĂ„ tv! đŸ‘đŸ»đŸ˜‚đŸ•đŸ–„ en helt ok lördag med andra ord! Ha de gött folkz đŸ™ŒđŸ»đŸ€—

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela