sebastianviren.blogg.se

Mitt liv i rullstol! Jag älskar att åka bil, va med kompisar och att det ska hända någonting hela tiden!

1 år äldre och snyggare!😉 Eller hur det nu är😂

Publicerad 2017-03-02 00:39:24 i Allmänt,

I Söndags va det ju äntligen min dag igen!🎈

Jag kan inte hjälpa det, men fylledagen är nog den bästa dagen på hela året!🎈🎉🎁 
 Så det blev lite presenter, besök och fest🍾✨

På Söndagen kom även Angelica å Alexander hit å firade mej!😄 Och På kvällen fick jag mer paket av mina assistenter🎁🎁🎁 


Måndag morgon va det ju bara att gå upp 7.15 å duscha osv!💦 Jo då, det kom några gymmar å skulle laga min toa! Det gör ju sina spolningar nån meter rakt upp då å då😱 Så dom borrade och filmade men klarade tyvärr inte å laga det.. 


Jag vet inte vem som blev gladast av misslyckandet, men kanske Helena😂😂 Vi skulle ju ha varit av med toan i 24 timmar🤛 Känn på den ni!😅

Sen så hade vi en riktig fixar/tränar dag! 🤣 Ståträning, städa förrådet, fylla på allt inne, skriva rullstol och sätta ut annonser bl.a.😅 Det blev en liten snabbis till media marker på kvällskvisten🚗 Helena skulle ha en kamera📸 men när dom började prata om 20.000 så lättade jag bromsen å drog✌🏻😉 Så då va det bara för henne att springa efter🏃‍♀️ Jag förstod ju att hon går å köper om jag inte gör nåt!👼🏻 💸

Sen blev det iaf hem å kolla farmen! 📺 

På Tisdan va det ju till att gå upp sådär tidigt igen!😴 När hon kom in å sa godmorgon så tänkte jag att nu kommer jag nog att döda dej lite Helena❌ Lött mej söve!!!🕷
 Nej då, det va bara att bita i det sura äpplet🍏 å dra sej upp! Yes, iväg å hämta Lotta och så va det bad-time!🏊 Eller rättare sagt dans-bad!📍Jag och några mer coolingar dansar runt lite i plurret! Kul är det oaf👍😄 

Sen åkte vi till pizza-hut!🍕 Mums😋 
Släppte av Lotta och så drog vi till frisören och fixade barret✂️ 

Sen blev det hem för en dusch🚿 

Kollade som vanligt posten å gissa vad som låg i lådan! Post från Ullared👍😂👍😂👍😂👍😂 What!

Jag hade fått världens bästa födelsedagspresent från mina syskon🎁😘😍🌟 

Så det fick vi fira med semlor👍👍 M Gudars va gött!😋

Jo då, Onsdag morgon, upp sådär satans tidigt igen, har hon börjat gjort det till en vana?🤔 Jag ä helt färdigt nu efter dom här dagarna😂 Jaja, upp å dusch och iväg till Hab kl 10! Vi hade lite att göra där idag... 

Dom lagade min toa-stol provisoriskt, vi fick med saker till min toa-stol i Thailand, vi fixade rese-rullan! Typ 123 punkter på den bara! Helena hade med sej ett helt A4 med saker att fixa😂 Jag undrar egentligen vad Frida tyckte om d😎🤔😱 
Men men, klara blev vi inte på 2 1/2 timme😂 Så jagdka dit igen!✌🏻 

Hem en snabbis innan vi drog iväg igen🚗 Lämnade in min nya jacka till skräddaren, och sen hämtade vi mamma!😘 Hon skulle få äran att köra Helenas bil🏎 Jag grät av lättnad att hon inte körde min! Nej då, jag va bara lite avis att hon fick åka kungligt 🤴 

Hem för en liten sträck och stå innan vi åkte å shoppade presenter till Sander!🎁  

Jag ville till Ikea innan vi åkte hem! Så jag köpte mej lite stuff👏🏻✌🏻💸

Men nu har jag Mia här, då nu ska det bli natten😴 Ha d fint! ❤️👇🏻

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela