sebastianviren.blogg.se

Mitt liv i rullstol! Jag Àlskar att Äka bil, va med kompisar och att det ska hÀnda nÄgonting hela tiden!

Veckan som varit đŸč

Publicerad 2017-06-22 09:48:05 i AllmÀnt,

Tjenare dĂ€r ute :-) Hoppas ni inte saknar mig allt för mycket 🙈 

I veckan har det hĂ€nt en del, jag har blandannat varit pĂ„ Open Art. Ibland undrar man vart dom fĂ„r alla idĂ©er ifrĂ„n 😂 I Ă„r skulle dom samlat i hop massa stolar sĂ„ vi tog oss in och "satt" dĂ€r en stund 😂😜 

Sen sĂ„ har jag Ă€ven njutit utav sommarkvĂ€llen med gott sĂ€llskap och givetvis bĂ€rs đŸș😎

Sen drog jag och Jennifer pĂ„ utflykt till Taxinge slott, vi hade aldrig varit dĂ€r förut och vĂ€gen dit vart ju lite knepig đŸ€” Inte nog för att hon körde fel först sĂ„ vi hamnade mitt i skogen sĂ„ hade ju vĂ„ran GPS tappat tĂ€ckning emellan Ă„t 😂 Tillslut hittade vi och shit va fint det var! Dem hade vÀÀÀrsta göttebuffen🎂😊

Det Ă€r Ă€ven hĂ€r som dom spelar in "Hela Sverige bakar" Vi sĂ„g faktiskt en kĂ€ndis men varken jag eller Jennifer visste vad han  hette sĂ„ det fortsĂ€tter som ett mysterium 🙈

Kanon fint vare! Och somsagt, vĂ€rsta göttebuffen 🎂🎉

Jennifer föreslog en lĂ„ngpromenad efter kakfrossan, hon ville vĂ€ll "gĂ„ av sig" 😂


Idag kommer min goe Maria till mig, Som jag lĂ€ngtat! 
Over and out đŸ‘đŸ» 
Tjatja😜😂

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela