sebastianviren.blogg.se

Mitt liv i rullstol! Jag älskar att åka bil, va med kompisar och att det ska hända någonting hela tiden!

Längesen igen...

Publicerad 2017-01-09 15:27:56 i Allmänt,

Nu har ja varit slapp me skrivandet några dagar igen! Men de beror på att jag varit slapp över lag😔 inte varit alltför pigg i helgen! Men vi kan väl börja med fredagen, vakna upp lite tätt och hostig! Men ingen feber och på ett strålande humör🤗 så vi drog iväg långt bort på innebandycup! Va ju tvungna att heja fram ayla och hennes lag på deras första cup! 

och det gick ju bra! Dom gick obesegrade genom grundspelet, inte nog att dom vann alla matcher - dom släppte heller inte in ett enda mål👏🏻 och det fortsatte ju lika bra i finalerna! Vinst vinst och vinst🏆 så det slutade ju så att dom plockade hem den största pokalen! GULD!!! Hur kul som helst

Hemma bra sent så det blev bara att hoppa i säng, hade en rätt jobbig natt😩 vakna upp hur trött som helst på lördagen! Så det blev en lugn dag, mycket tv-tittande, fick sova middag✌🏻😂 sträcka, stretcha, laga käk, diska osv! Vågade oss iväg till affären en sväng på EM/kvällen iaf! Men snabbt hem igen och hoppa ur stolen, fick mamma o pappa på besök en liten stund, det va ju kul iaf😉

vakna upp på söndagen, lite piggare! Eller de va iaf va Assen trodde✌🏻😅 haha ja vette tusan om ja va så himla pigg🤕🤒 så vi bestämde oss för att de får ju bli ännu en hemmadag! Som tur är har vi ju haft massa vintersport att titta på👏🏻 man måste ju bara älska Stina Nilsson ⁉️😍👌🏻 eller va säger ni? Och givetvis Kalla och Hellner också👏🏻 sen kolla vi ju även på Frida Hansdotter! Hon skötte sig ju också fint😉

På kvällen kom iaf morsan och farsan förbi och spela Bingolotto! Men de e ju tame fan omöjligt att vinna på den där s****n😤 haha, fast jag sitter nog där och kryssar nästa söndag igen✌🏻 men nog vore de kul me en vinst! 

Kolla lite film igår kväll innan jag tog kvällen🤣 dagen idag starta väl likadant som tidigare dagar! Trots att vi tagit de VÄLDIGT lugnt i helgen (lååång helg😝) kände ja mig ändå inte mycket piggare👎🏻 så ja fixa min ståträning, och snika till mig lite bonustid i tvättstugan! Efter det gick vi ut på en riktig powerwalk👊🏻👣 skönt med luft, och idag va de ju helker inte -20 grader! Så nu har vi typ just kommit in, fortsatte med "vår" träning genom att studsa lite på min boll! Undrar vem som egentligen behöver träna mest jag?😉 för Assen som satt bakom mig tyckte det var betydligt  jobbigare än vad jag tyckte😂😂 haha jag får nog träna henne lite oftare✌🏻

Nu har jag kastat mig på sängen för en sträck, men strax e de dags att hoppa upp för att käka mat👌🏻😋 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela