sebastianviren.blogg.se

Mitt liv i rullstol! Jag Àlskar att Äka bil, va med kompisar och att det ska hÀnda nÄgonting hela tiden!

Ett tag sen sist 🙈

Publicerad 2017-01-23 09:57:30 i AllmÀnt,

Shiit har ju inte bloggat pĂ„ ett tag 🙈 De senaste dagarna har varit full rulle hĂ€r âœŒđŸ» I torsdags nĂ€r Jennifer kom var det direkt till hockeyn som gĂ€llde! Stannande pĂ„ KFC och kĂ€kade först 😎 

Och vinst blev det ocksĂ„! Woop woop! 


I lördags drog jag till Arvika för min polare Simon fyllde Ă„r :-) min Ass hade aldrig varit i Arvika förut sĂ„ ja tĂ€nkte att de kommer ju bli superkul att visa henne vart jag har bott Ă„ brukar hĂ€nga 😂 Men nejnej! Strax innan Arvika blir de sĂ„ dimmigt sĂ„ vi inte ser ett smack! SĂ„ det blev inte direkt nĂ„gon rundtur 😂😂 Men ja fick visat henne vĂ€gen till Simon iallafall đŸ˜ŽđŸ€—đŸ€Ł

Shit va vi blev bjudna pĂ„ mat 😅😅 


Sen igĂ„r sĂ„ fyllde min mamma Ă„r ocksĂ„ sĂ„ det har varit en riktig fest helg kan man sĂ€ga đŸ€ đŸ‘ Ja hade köpt en "liten" vĂ€xt till henne. Åh den fick ja allt bĂ€ra sjĂ€lv, Jennifer tyckte att den var för tung men de klarar vĂ€ll ja tyckte hon😂

Sen sĂ„ blev vi bjudna igen pĂ„ massa god mat :-) Bingolotto spelade vi ocksĂ„ men det blev ingen vinst denna gĂ„ngen eller 😮😮🙄

Nu skall vi ut pĂ„ promenad tĂ€nkte vi, man fĂ„r passa pĂ„ nĂ€r de Ă€r lite gött vĂ€der đŸ˜ŽđŸ˜ŽđŸ‘đŸ€Ł 

Over and out đŸ€ đŸ’ƒđŸ»

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela