sebastianviren.blogg.se

Mitt liv i rullstol! Jag Àlskar att Äka bil, va med kompisar och att det ska hÀnda nÄgonting hela tiden!

Back on TrackđŸ‘đŸŒŸđŸ€’đŸ˜„

Publicerad 2017-01-18 12:34:57 i AllmÀnt,

Jo dĂ„, jag Ă„kte ju naturligvis Ă„xĂ„ pĂ„ en förkylning...đŸ€•đŸ€’ Lite jobbigt, dĂ„ blir det att va hemma Ă„ sitta med masken mest hela tiden...

Men nu Ă€r jag minsann som ny kan jag sĂ€ga👍😉
Och sĂ„ blev det assistentbyte mitt i veckan! 
Hon som kom hade ju fĂ„tt för sej att hon skulle bli smal pĂ„ 4 dagar😂👍😂 Haha, jag tror jag dör! Det första vi gjorde nĂ€r hon kom va att ta en promenad till Ica!đŸ‘‡đŸ»

Ja det va ju vĂ€ldigt kul eftersom jag visste att det nog aldrig skulle hĂ€nda igenđŸ€ŁđŸš¶â€â™€ïžđŸ™Š

Yes! Äntligen framme!đŸ’ȘđŸ» Och vi gĂ„r in Ă„ köper en semel-tĂ„rta!😋😂 

Haha, va dĂ„lig karaktĂ€r hon har!!!đŸ€Ł

JajamĂ€n, vi gick hem Ă„ skulle spela bingo-lotto med Mamma och Pappa och naturligtvis Ă€ta tĂ„rta!😋😋😋 

Jag satt Ă„ skrattade Ă„t henne tills jag somnade den kvĂ€llen!😂😂😂😂😮

Nu nĂ€r jag inte va sjuk lĂ€ngre, sĂ„ va det bara att hoppa i trĂ€ningsklĂ€derna som vanligt!😅 Upp och stĂ„ började jag dagen med! 

Sen va det dax att göra alla Ă€renden som jag inte visats att jag hadeđŸ€”đŸ˜‰ 

Men vi drog till sjukhuset och skulle hĂ€mta lite saker som jag behövde! 
Och va tror ni att det hĂ€nder! Som sagt, dĂ€r finns detbinte speciellt mycke bra parkeringar och jag som fortfarande har rampen pĂ„ ena sidan av bilen mĂ„ste ju alltid planera för att komma ur bilen!đŸ‘ŒđŸ»đŸ€“ SĂ„ hon skulle slĂ€ppa av mej och sen parkera.. 
SĂ„ hon stoppade bakom rutan och skulle precis lossa mej nĂ€r det kommer en taxi och kör förbi oss och backar in pĂ„ rutan som vi skulle ha nĂ€r jag kommit ur bilen..,,🚗 
Men dĂ„ jĂ€vlar tror jag att det brann iafđŸ”„đŸ˜ĄđŸ˜‚

HĂ€r hade han ju hunnit sticka igen!đŸ‘†đŸ»


Nu vet ju inte jag va hon gick fram Ă„ sa till den stackars taxi-shaffisen, men flyttade sej gjorde han direkt iafđŸ˜‚đŸ‘đŸ˜‚âœŒđŸ» 

In pÄ sjukhuset Ä fixade lite saker!

Sen blev det Hab en tur Ă„ fixade lite mer😜👍 Hem snabbt, sen ivĂ€g igen till bl.a. ikea😄 Tjohoo! Äntligen! Lika kul varje gĂ„ng! 

Jag köpte nya innerkuddar iaf, dom gamla slĂ€ppte ju fjĂ€drar sĂ„ det sĂ„g ut som jag hade en kyckling-farm hĂ€rđŸ„đŸŁđŸ€ 
Det blev Ă€ven nya blommor till mitt fönster som Maria har tjata om vĂ€ldigt lĂ€nge nu!😅😎 Jag ska tydligen ha sĂ„nna hĂ€r, för det ska va bra för min andningđŸ™ƒđŸ€—

Jaja, det blev lite filtar mm ÄxÄ!

Och igĂ„r sĂ„ började vi gagen med att stĂ€da balkongen!đŸ€”đŸ™„ Jag vet faktiskt inte om jag tyckte det va sĂ„ stor idĂ©, för jag har ju inte jĂ€mt tĂ€nkt att sitta dĂ€rmĂ„ fika Ă„ spana on brudarđŸ€„đŸ˜œđŸ‘ Fast man vet ju aldrig, det Ă€r bara att kavla upp skjortĂ€rmarna sĂ„ hon blir nöjd😅😜 

Sen va det minsann min tur att bestĂ€mma, och jag tĂ€nkte DODGE!!🚘 Yeahh! Hehe, fast jag ville till Ullared och dĂ€r va vi för en gĂ„ng skull inte överens..đŸ€—đŸ˜† SĂ„ det blev lite kompromissande innan vi (eller jag) bestĂ€mde att jibskulle till VingĂ„ker! Öh, nja, jag vet inte kanske riktigt va jag tĂ€nkte dĂ€r.., 

Men bi drog runt dĂ€r Ă„ spana in brudar, eller iaf jagđŸ‘âœŒđŸ»đŸ’ƒđŸ» 

Och sĂ„ fann jag en tröja som jag ville ha med lite glamour pĂ„, men dĂ€r övertalade mej den lille ikke-bantaren att den va för dyr!😎

1290 kr va vĂ€ll som hittat?đŸ’â€â™‚ïžđŸ˜œ 


Nej dĂ„, vi drog hemĂ„t istĂ€llet och kolla farmen och tog en cykel-tur! 
 
Inte för att va taskig, men vi har gĂ„tt en gĂ„ng denna veckan och köpt VÄLDIGT MYCKET GODIS😂

Nu ska jag dra vidare! 


                                                            â€ïžđŸ‘‡đŸ»

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela