sebastianviren.blogg.se

Mitt liv i rullstol! Jag älskar att åka bil, va med kompisar och att det ska hända någonting hela tiden!

Tjingeling!

Publicerad 2017-02-03 21:52:54 i Allmänt,

Börjar med några ord om gårdagen! Hade en "dejt" på hab✌🏻😂 haha hur kul de nu kan va, men vi kolla genom min resestol! Ska ju snart ut på resa igen✈️ då gäller det ju att jag gillar stolen😜 annars får inte mina assar det lätt✌🏻för då får dom ju bära mig överallt.. vilket i och för sig kunde va skönt🤔 på Hab fick dom iaf klia sig i huvudet när dom ser hur mycket jag växer hela tiden! Så det märks väl vad som händer... får vänta på svar tills te vecka! 

Hemöver efter det, då satte jag ju igång dagens höjdpunkt! Jag som gillar att titta på när andra jobbar🤓 njöt av varje sekund jag fick kolla på H när hon kröp omkring på golvet i min bil och skura den ren och fin🙌🏻🤣🚘 nu är all skit borta ❌💩

på bilden har hon inte hunnit ta rampen än🙈 ni ska inte tro att jag hade godkänt jobbet om hon lämna den så🙊 på em/kvällen va ja iväg till Marieberg en sväng✌🏻 och senare kolla jag säsongsstarten av gåsmamman! Den va spännande! 

Idag hoppa jag upp glad i hågen☀️ ståträning som vanligt efter duschen, sen fick det bli att fixa några ärenden 😅 upp på stan först sen ut till Marieberg igen! Ibland är man ju bara fööör snäll, fick dra till stadium och handla skridskor 👍🏻⛸ hoppas bara jag får va med när lille killen ska testa dom? Vore ju hur kul som helst att se😂❄️

på bilden ser de ju lagom ut, men jag hade faktiskt med mig 3 såna kartonger ut😂 eftersom jag va på Marieberg och sprang runt igår va ja inte lika sugen idag, de roligaste va ju när vi sprang förbi "gubbhörnan" och jag fick stanna upp lite och kolla på hockey✌🏻

Nu på kvällen har vi myst till det med pizza (dr oetker's 4 cheese) finns det nån godare???😋 och pepsi Max medan vi kolla på fångarna på fortet! Skönt att bara sitta och ta det lugnt och njuta,,, trodde jag⁉️ så fort ja svalt sista tuggan typ så kom visst min cykel fram😉🚲 man får ju inte "bara" vila! Undrar om det beror på gårdagens viktkontroll?!? 🤣 haha! Nej då det tror jag ju inte, och det gör mig heller inte så mycket! Jag gillar att cykla✌🏻😜 nu blir det nog snart att hoppa i säng här och ladda batterierna inför helgen! Märks vad som kommer hända... 

Glöm inte "gilla" om ni gillar 🤗❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela