sebastianviren.blogg.se

Mitt liv i rullstol! Jag älskar att åka bil, va med kompisar och att det ska hända någonting hela tiden!

Kul helg!!!

Publicerad 2017-02-05 18:53:40 i Allmänt,

Gårdagen starta jag med en promenad (givetvis efter alla mina måsten😜) det va ju sååå vackert väder🤔 bara dryper ironi här... men gick iaf upp på stan, skulle ju idag igen försöka uträtta ett ärende! Men idag va det ju inte ens öppet dit ja behövde komma✌🏻🤓 så vi tog ett varv på krämaren istället, men inga fynd gjorde vi! Bara att traska hemåt i snålblåsten igen...

Hem och koka nudlar, det va inte fel ska ja säga 😋🍲 direkt upp till morsan och farsan och hälsa på! Visste ju att de hade syrran på besök, och henne vill ja ju inte missa när hon befinner sig i grannstöga😜 

Efter en stunds häng där var jag tvungen att dra vidare för att handla, vänta ju på värmlandsbesök 🙌🏻🤗 stack till Ica maxi och fyllde en korg, e ju inte speciellt ofta jag handlar så mycket kan jag säga! Själv e ja ju inte direkt STOR i maten🤣

Hem igen, va ute i förrådet och leta upp extramadrass och extratäcken! Börja förbereda käk, skar grönsaker och stekte köttfärs! Och duka och fixa i ordning👍🏻 och till slut kom ju äntligen Simon 👏🏻😄 vi käkade tacos och prata o skratta! Så kolla vi på Melodifestivalen, min favvolåt kom direkt till finalen! Minns inte va den hette men ja hejade iaf på nr7! Snacka om att ha bra smak😉 käkade chips, cheese balls, bilar och mös för fullt! 

Sen fick ja möblera om hela lägenheten typ, för att få till 3 extra sovplatser?!🤔 men de funka fint! Konstaterade bara att "gott om plats har ja ont om😂" så blev det hopp i säng, och somna fort gjorde ja också! 

Idag blev ja väckt lite tidigare än vanligt, vakna om min polare Simon som fick nåt skrattanfall😂 hur skön som helst! ✌🏻 vi va definitivt redo för en ny dag! Fick köra slalom fram mellan alla väskor och möbler för att ta mig till toan😉 efter frulle och "bortbäddning" tog vi oss iaf en sväng till Marieberg! Gick ett varv och strosa, kika i några affärer och passade på att käka lunch! Sprang även på min kompis Vickan och hennes familj 👪 kul att se henne också❣️ blev dock inte handlat nåt idag heller! 

Hann hem en liten sväng för en snabbsträck på sängen innan vi hoppa i bilarna igen och stack upp på stan! Nu va det bio-tajm✌🏻😜📽 vi kolla på vaiana👩🏽🌴 den va faktiskt superbra! Både spännande, rolig, läskig och lite sorglig! 

Efter den sa vi hej då till Simon som hade lång väg hem till Arvika! 🚙 tack för denna helgen kompis, hoppas vi kan göra om det snart igen🤞🏻 jag fick dra hem och hoppa upp på cykeln direkt😼 och resten av kvällen nu ska jag götta mig med lite tv-tittande och lite härlig ståträning✌🏻 so long...💕

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela