sebastianviren.blogg.se

Mitt liv i rullstol! Jag Àlskar att Äka bil, va med kompisar och att det ska hÀnda nÄgonting hela tiden!

Halloj 😜

Publicerad 2017-02-11 22:31:30 i AllmÀnt,

Nu har det gĂ„tt nĂ„gra dagar o fy sjutton va kallt de varit, har ju inte blivit nĂ„gra lĂ„ngpromenader direkt, tur man har bil 🚗

Idag blev ja vĂ€ckt strax före 10 o tĂ€nkte inte  vill ja gĂ„ upp Ă€n... 

Hann inte protestera ens utan tvn Äkte pÄ o det möblerades pÄ mitt rum o kaffet Äkte fram, gissa om ja blev nöjd!!
Det blev Rally för hela slanten Gud va mysigt, synd det inte Ă€r Svenska Rallyt oftare. 

Det blev en tur till mor o far bara jag kommit ur sĂ€ngen och gjort mina mĂ„sten, inget helg ledigt nĂ€r det gĂ€ller stĂ„trĂ€ning hĂ€r inte😉

SÄ drog vi vidare till Hööks o Marieberg, mitt mission i dag va att fixa present till min kompis Sara.
Inte lĂ€tt det dĂ€r med o vĂ€lja ( nu förstĂ„r ja att assistenterna Ă€r lite tröga ibland) men till slut hittade jag nĂ„tt ja gillade hoppas hon gör det oxĂ„. 

NĂ€r vi Ă€ndĂ„ va sĂ„ nĂ€ra lyckades jag tjata till mig en svĂ€ng pĂ„ Donken ocksĂ„. 

VÀl hemma igen va det ju dags att ladda för Mello!! OstbÄgar Godis och Semla va det som stod pÄ menyn i dag.

Kolla posten förut ocksĂ„ o gissa om jag blev glad nĂ€r jag sĂ„g att dĂ€r lĂ„g ett PAKET till mig!! 

Skynda pĂ„ assistenten att öppna... va ju inget kul dĂ€r i men snygg lĂ€r ja ju bli iaf😉

NĂ€r Mellon va slut sĂ„ trodde ja det bara va att softa fram till sĂ€ngdax men icke, dĂ„ Ă„kte cykeln fram sĂ„ nu sitter ja hĂ€r o trĂ€nar en Lördag kvĂ€ll!! 

SkĂ€mt o sido nu har jag strax cyklat klart sĂ„ dĂ„ blir det att fixa till sig för natten 😮

Ses o hörs!!

Sebban 

PS glöm inte o gilla❀

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-02-13 19:12:46

Jag gillar din blogg jÀttemycket! / sandra

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela