sebastianviren.blogg.se

Mitt liv i rullstol! Jag älskar att åka bil, va med kompisar och att det ska hända någonting hela tiden!

Dag fylld med träning...😅

Publicerad 2017-02-07 22:31:01 i Allmänt,

Vissa skryter ju om att dom får frukost på sängen, de e de ju sällan jag får🤔 men däremot fick jag frulle på toa idag✌🏻 de e de minsann inte alla som får😂 antar jag iaf🙄 hade ju lite tider att passa idag, så om ja skulle hinna käka upp allt så va ja tvungen att börja äta direkt ja hoppa upp ur sängen (och jag klaga inte) 

Haha efter en dusch och efter jag gjort mig i ordning stack vi ut till bilen! Och det va Såå jäkla gött att komma ut och solen sken☀️ klarblå himmel och bara slippa grått och snö🙏🏻😊 fast efter typ 1 min frös ja nästan ihjäl?!? Man får tydligen ta solskenet med att de blåser isvindar⁉️🤔 de vette tusan om ja gilla speciellt mycket! Fast jag frös inte hälften så mycket som Maria gjorde, så jag hade rätt kul åt henne när hon gick där och svor och skaka😂

Iväg till Hab iaf, där jag fick en genomgång om nästa veckas träningspass av Andre! Kommer bli najz (berättar mer om det då😜) sen fick jag kasta mig ner på britsen och Anna och nån mer skulle mäta mig✌🏻 dom mätte typ hela mig?? Armar, axlar, bål, höfter, ben, fötter osv... dom mätte hur mycket jag kunde stretcha, böja och sträcka mm. Dom höll på i över 90 minuter och ändå hann dom inte färdigt?!? Fast att jag skötta mig helt exemplariskt😊💪🏻  tror nog jag "vann"! Inte många som e så mjuka som mig ✌🏻😂

När vi äntligen va klara där, skynda vi oss hem! Hade egentligen lite planer med en polare, men det blev tyvärr inget😢 så istället hoppa jag upp på cykeln och trampa loss👏🏻 gjorde mig några kilometer där🚴🏻 

Hann även med en liten tur ut mot Marieberg! Ingen galleria idag, men vi tog en tur på xxl, Intersport, ÖoB och el-giganten 💸 alltid kul att springa i affärer✌🏻😂 Hahaha! Jag tänkte ju egentligen att de vore smartast att ha allt under ett och samma tak (va ju svinkallt varje gång jag kom ut😉) men men man kan ju inte springa i samma affärer varje dag... 

Hemåt igen! Hann precis in till farmen🐮🐷🐥 vette tusan om jag tycker programmet e så himla bra? Men vissa av mina assistenter påstår att jag följer det🤔 så de e väl bara att glida med, lite underhållande e de ju ibland! Så va de dags att träna igen, 1 2 3 så stod ståbrädan i hallen⁉️ var kom den från liksom... men då blev ja ju påmind om att vi hann ju inte med det i morse så de va bara att ta tjuren vid hornen och hoppa upp och stå på kvällskvisten, sagt å gjort! Då gjorde jag mig ännu ett träningspass på ytterligare 100 minuter😅👏🏻 fan va bra jag e🏆 sen hade jag verkligen gjort mig förtjänt av att lägga mig på sängen! Så här ligger jag nu och skriver, kollar på paradisehotell och håller nästan på att somna😴🌈

Skriv inläggstext 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela