sebastianviren.blogg.se

Mitt liv i rullstol! Jag älskar att åka bil, va med kompisar och att det ska hända någonting hela tiden!

Ack Värmland!

Publicerad 2017-02-19 23:22:01 i Allmänt,

Jo då, i fredags va det första snabb turen till Värmland som gällde! 

Det va ju hockey🥅, men tyvärr så blev det en förlust mot Rögle, så vi fick åka hem med skäms-hatten🤠 på🙊

Lördag morgon va det redan dax att åka tillbaka till Värmland igen🚘 Det va ju att stiga upp med tuppen, packa pärlan å dra till dröm-landet igen😂🚘 

Jajjamän, det va så strålande väder så vi trodde inte att de va sant💪🏻☀️👏🏻 
Det blev ute-dag med skoteråkande mm❄️☀️ 

Skriv inläggstext 

Levi å Sander sladdade upp en skridsko-bana⛸ Så nästa gång jag kommer hit, så ska vi ut å åka skridskor igen😂

Sen va det dax att gå in å fixa till sej! Vi skulle ju på 30 års fest hos Emmelie🍾🍻🎁🎂

Där va det fest med mat å dricka och såklart hennes coola tårtor👍



Och sen fick jag äntligen hoppa isäng!😴 Jag kan bara säga att jag somnade på direkten, men sen vaknade jag när June kom!😘 Det va längesen jag fick snacka dkit med henne😄 Under natten så hade vi en hel del att prata om🌙✨🌒

Men iaf-Söndag morgon! Här Kan man ju bara glömma att få en sovmorgon😬😴 Upp å hoppa och så drog vi iväg till Valfjället! Idag va det ju skicart som gällde👍❄️🎿 

Jädrans så kul d va!😄 

Jag fick tävla mot Helena å Levi i backen, men jag å Thomas lät dom vinna så det inte skulle bli någon ovänskap😬🤔😂

Efter d blev det pizza tajm i Lersjön innan vi skulle till Örebro igen!🍕🚘

Kan bara säga att jag har haft en fantastisk helg i Värmland❤️🌟❄️👏🏻 Jag grät faktiskt när Helena åkte hem till Värmland igen, för jag va ju inte riktigt färdig där än!



  ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela