sebastianviren.blogg.se

Mitt liv i rullstol! Jag älskar att åka bil, va med kompisar och att det ska hända någonting hela tiden!

Thailand och semester!☀️🌴

Publicerad 2017-04-26 10:02:19 i Allmänt,

Jo då, nu va det ju äntligen dax😎✌🏻 Thailand!!!!🌴 Semester!!!🌴 

Det va ju den här julklappen jag fick🎁 
(Så det var ju äntligen dax att casha in måste jag säga)😉
Japp Torsdag morgon, Maria å Helena kom och packade det sista innan vi drog!🚗 Kan ju säga att jag va lite lätt glad!👍👍 
Iväg å hämta morsan och farsan, sen drog vi till Arlanda✈️ Champange i Loungen sen iväg!


Träffa ju såklart en kille jag kände sen förr!✌🏻 Min personlige hjälpare😉 


Flygresan tog 9 Tim och 40 min, så ni vet ni som tror att det är så långt till Thailand🌴✈️👍🏻☀️ 


Yes, men nu va vi äntligen framme!🏡 Sa till Maria å Helena att dom skulle bära in min lilla packning!👇🏻 (så dom inte skulle tro att det här va bara en semester)😂

På kvällen blev det iaf en liten tur till Irenes resturang för en drink och glass🍹🍦 

Mina tjejer här har ju fått för sej att vi ska va typ "fitta" efter dom här veckorna!😂Så dom har övertalat mej att vi ska gå till och från stranden!😬 (Inte för att i mitt liv jag kan tro att det ska hjälpa dom att komma i form)😂 

Men för att komma till saken så får vi ju se en massa roligt efter vägen nu när vi går... Som typ att dom har cykel-ställ i träden här nere🤔

Iaf, bada är det ju som gäller i den här värmen, varvat med massage och lite drinkar!☀️🌴🍹

Kan ju kännas lite fuskit faktiskt, den här 👆🏻drinken köpte Maria å Helena😏

Och den här beställde tydligen jag i ett svagt ögoblick👇🏻

Men det roligaste är ju att hinner man inte dricka upp så kan man få med sej den i en påse hem😂👏🏻😂

Hahaha, jag tror jag dog lite😂😂😂🍹! 


Nej nu tror jag att det är nog för idag! Ha d bäst, för det ska iaf jag försöka ha😎☀️😅


                                                        ❤️👇🏻

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela