sebastianviren.blogg.se

Mitt liv i rullstol! Jag älskar att åka bil, va med kompisar och att det ska hända någonting hela tiden!

Påskhelg, eller Julafton?

Publicerad 2017-04-19 20:27:44 i Allmänt,

Oops, nu har jag inte bloggat på ett tag 🙊 Har haft så mycket för mig så jag knappt haft tid 😂


Såå vart skall jag börja 😅 
Påskhelgen har varit as grym! Fast jag var helt chockad här när det kom över 10 cm snö i fredags! Shiiit tänkte jag och Jennifer bara svor åt detta förbaskade snökaoset så jag kunde inte göra annat än att garva åt henne 😂

Som tur skulle vi inte ut och leta påskägg utan vi skulle till mamma på trerättersmiddag 👏🏻🐥 

Åh så gott det var, syrran och hennes kille var med så det var superkul! 🤣

Sen så har jag varit hos min goa polare Vickan och målat ägg och blivit bjuden på påskmat :)  

Häärlig påsk såattsäga :) Givetvis spelade vi Bingolotto i söndags 💸🤓

Och givetvis så vann vi ingenting 😴😴 som vanligt.


Men det gör mig ingenting, för vet ni? 
I morgon drar jag till Thailand och har de supergött i två veckor ⭐️🌕🥂

Som jag längtat! 
Tagga tagga!
Wooop woooop🍷🥂

Over and out 🤣👏🏻🚗☘️🌱🌴🌊

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-04-19 23:37:33

Ha en riktigt go semester!!! 😎

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-04-21 19:13:41

vad härligt sebastian

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-04-21 19:13:43

vad härligt sebastian

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-04-21 19:13:44

vad härligt sebastian

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela