sebastianviren.blogg.se

Mitt liv i rullstol! Jag älskar att åka bil, va med kompisar och att det ska hända någonting hela tiden!

Göteborg, Ullared, Kristinehamn och packa väskan för Thailand💸🚘😅

Publicerad 2017-04-06 14:08:14 i Allmänt,

Jo då, denna veckan har vi gjort en massa! Stress-eksemen är ett faktum!😅 Nej då, så illa är det inte!😂 


Japp jag hann iaf klippa mej innan jag skulle till Göteborg och träffa min snygg-tjej✂️

Yes, äntligen Lördag morgon! Kl 7 satt vi i Dodgen och gasade ner till Göteborg🚗 Vi svängde in och hämtade Matilda💕 och sen direkt till Ullared!

Shoppade så mycket vi hann bland alla galningar som ville köra över oss😅 Sen blev det att åka hem till Matilda å äta pizza🍕 Filmkväll på kvällen med goooodis😋 På Söndan blev det iaf att åka hem till Angered! Vi va ju tvungna att kolla runt i alla gamla favorit-affärer🤣 

Sen blev det mitt gamla stamställe bordet innan jag skulle hem till Örebro igen!

Det är ju väldigt kul att åka bort, men gudars va gött det är att komma hem!

Under veckan har vi fixat däck till rullen, ordnat ny syrgas maskin, umgåtts med Sarah, packat väskan till Thailand och en jävla massa annat😂

Tom knappen har vi hunnit byta👍

Häromdagen så kolla vi på Sander när han körde sin första cross-träning! Och jädrar va han körde, riktigt kul att se!👏🏻😎 

Men lite lerigt kan jag ju säga😅

Nej nu måste jag dra! Jag har precis tvättat och städat min bil, så nu blir det ut att glida! 

(Pappa, jag kan ju säga att du är skyldig mej en städ, man kör inte bilen med dörren öppen!)🤓

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela