sebastianviren.blogg.se

Mitt liv i rullstol! Jag älskar att åka bil, va med kompisar och att det ska hända någonting hela tiden!

Kanske tillbaka ?

Publicerad 2016-10-17 21:00:31 i Allmänt,

Har ju varit lite tjall me denna j***a bloggen! De funkar inte me bilder, den raderar allt ja skrivit... osv.. osv... märks hur detta går, vi gör ett nytt försök👍🏻😜 igår förberedde Maria mig på att hon skulle väcka mig ganska tidigt idag, men döm om hennes förvåning när ja ropa GO MORRON redan 6.10😳 hon erkände ju sen att hon hade inte tänkt väcka mig sååå tidigt😉 men vi hann ju med så mycket mer istället✌🏻️ upp och fixa till mig! Hade ju tid på ortopedtekniska kl 8.00!!! Perry tider dom delar ut 😴😴💤 men ja va där i god tid! Äntligen ska dom fixa till ett nytt ståskal åt mig - va ju ett tag sen ja växte ur det gamla✌🏻️ fick hoppa upp och stå, fick ligga på både rygg och mage! Fick tom strippa! Låg där i bara kallingarna, och fick massa prickar klistrade på mig🤔🔴🔴🔴 å dom mätte mig hit å dit! Jag skötte mig helt exemplariskt🙋🏻‍♂️

Hem och kasta in ståskalet, och kasta i Maria lite frulle (hon har de ju inte lika bra som mig, som liksom äter "on the way" 👏🏻😍 och vidare iväg till habiliteringen! Där de ca dags att dansa med andre idag igen💃🏻 lika kul som alltid, få rocka loss kroppen lite! Handla på hemvägen, fixa lite käk och slappa en stund på sängen

På em/kvällen blev de en tur till Ikea! Och hemåt och ståträna medan vi grina till "Sofias änglar" 😢👼🏻

Fick dela med mig av lite "gamla bilder" eftersom det funka fortfarande inte att importera dom nya🤔 hmm... What to do???

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela