sebastianviren.blogg.se

Mitt liv i rullstol! Jag Àlskar att Äka bil, va med kompisar och att det ska hÀnda nÄgonting hela tiden!

Mycke hockey nu 😄

Publicerad 2016-11-27 21:13:15 i AllmÀnt,

Torsdag kvĂ€ll bar det ivĂ€g till Behrn arena för att se FĂ€rjestad krossa Örebro, men icke, Ă„kte hem med en förlust o tĂ€nkte ja ja pĂ„ Lördag vinner dom đŸ‘đŸ»

Sen va det fredag och inte vilken fredag som helst utan Black Friday och lön, sÄ det va inte bara vi som va shopping sugna. Tjata till mig lite kÀk pÄ McDonalds iallafall trots assistentens protester o 20 minuters kö fick ja som ja ville.

SÄ kom Lördagen och efter alla mÄsten satte ja mig och vÀnta pÄ att Mia skulle komma sÄ vi kunde dra pÄ Hockey i Karlstad. Matchen vill ja helst inte skriva om men mÄste vÀl tala om att det blev Ànnu en förlust för FÀrjestad. SkÀrpning nu!!

VÀl hemma blev det att varva ner framför tvn och försöka tina upp mina fötter, sÄ massage vÀrmekudde o filt gjorde susen.

Och i dag Àr det ju första advent, sÄ vi drog ivÀg till Wadköping pÄ julmarknad, det va mysigt men vÀldigt kallt o blÄsigt. Vi fick nog ganska snart o drog vidare en snabbis till Ikea och till Ica o handla.

Och som sÄ mÄnga andra söndagar bjöd jag Mamma o Pappa pÄ nÄt gott och sÄ spela vi Bingolotto, ingen vinst pÄ spelen iaf. Nu har vi advents pyntat lite till sÄ nu blir det att softa o ladda för sista dans passet med Andre i morgon. Ha en bra söndags kvÀll alla.

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela