sebastianviren.blogg.se

Mitt liv i rullstol! Jag Àlskar att Äka bil, va med kompisar och att det ska hÀnda nÄgonting hela tiden!

Ny peg/knapp mmđŸ€“đŸ‘

Publicerad 2016-06-23 13:38:37 i AllmÀnt,

MĂ„ste bara börja med att igĂ„r blev det McDonalds frukost😋 Helena satte ju inte pĂ„ min sondmat som jag skulle ha till frukost igĂ„r- för att jag skulle byta knapp/peg i magen (dĂ€r jag fĂ„r min sondmat ifrĂ„n). 😁 SĂ„ lite smĂ„tt hungrig kan man sĂ€ga att jag va🙃 Gött!!
 Sen ivĂ€g till sjukhuset för att byta knappen/ pegen...Den gamla lĂ€ckte som ett sĂ„ll!!!😏 Tur att jag inte hade hunnit Ă€tit, för dĂ„ hade min mat runnit ut ur hĂ„let😂😂



NĂ€r det va klart sĂ„ Ă„kte vi till Ortopeden och fick hĂ€mta mina nya fothylsor... NĂ€r Helena fick se dom sĂ„ tror jag faktiskt att hon grĂ€t.. Fast hon sa hela tiden att det va nĂ„t skrĂ€p hon hade fĂ„tt i ögat..😉😱 DOM VA FÖR SMÅ!! Och hur lĂ€nge har vi hĂ„llt pĂ„ med att fĂ„tt nya+gjutning+utprovning!!!!😡 Uhh, jag fĂ„r vĂ€ll nya igen i Januari om jag har tur😂😂😂

KvĂ€llen blev det helt otippat hos Anette min natt Ass âœŒđŸ»ïžđŸ˜ŽđŸ‘đŸ€“ Gud va kul att se hur hon bodde!😉😄 Hon bor ju granne med min gamla skola, sĂ„ vi tog en tur dit och kollade lĂ€getâœŒđŸ»ïž




Sen blev det hem och kolla fotbollen Ă„ Skypa😜

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela