sebastianviren.blogg.se

Mitt liv i rullstol! Jag Àlskar att Äka bil, va med kompisar och att det ska hÀnda nÄgonting hela tiden!

De draaar... đŸ˜‚âœŒđŸ»ïžđŸ‘€

Publicerad 2016-06-27 21:39:12 i AllmÀnt,

Tillbaka i Örebro efter en toppenhelg i VĂ€rmland! Körde hit igĂ„r em i konstant regnande🌧🌧 hur gött vi Ă€n har haft de i Arvika sĂ„ gjorde de inte direkt ont att fĂ„ krypa ner i min egen sĂ€ng igĂ„r kvĂ€llâ­ïžđŸŒ™ vanlig mĂ„ndag idag, skit detta nĂ€r man inte fĂ„r sommarlov lĂ€ngreâœŒđŸ»ïžđŸ˜‚â˜€ïž haha (ja som haft lov senaste Ă„ret😜) stod pĂ„ agendan att ja visst skulle till min sjukgymnast Anna idag👍 sĂ„ de va bara att göra sig redo! Hon ville klĂ€mma, kĂ€nna, stretcha genom hela mig idag?!? Men de gjorde mig inte sĂ„ mycke, de enda ja tĂ€nkte pĂ„ nĂ€r ja lĂ„g dĂ€r pĂ„ britsen va Morran & TobiasđŸ˜čđŸ˜čđŸ˜č och deras "de draaar"âœŒđŸ»ïž för de va just va de gjorde, de drooog överallt... Höfter, knĂ€n, armar, fötter o alla andra delar av mig! Har ni förresten kollat Morran? Skön serie vĂ€l? Om ni inte gjort de MÅSTE ni ju kollatâœŒđŸ»ïž och lĂ„ten "de draaar" finns pĂ„ youtubeđŸŽ§đŸŽ€ lyssna pĂ„ den😂

Vidare hemĂ„t för grejsing me stĂ„brĂ€dan, ja hoppa upp fort som fan sĂ„ ja va redo nĂ€r de kom tjejer pĂ„ besök som skulle sĂ€tta fast nĂ„t extra band? Dom peta och skruva runt mig, men bara ja e omringad av tjejer sĂ„ finner ja mig i de mesta😘👀 tyvĂ€rr passa inte alla delar sĂ„ de fĂ„r dom göra klart te veckan (ser fram emot Ă€nnu ett tjejbesökđŸ™ŒđŸ»đŸ˜Ž) stack en tur ut till sommarlagret, dĂ€r min Ass handla nĂ„gra grejer som hon börja pruta pĂ„ och sĂ„ tiggde hon till sig flera dekorations hjĂ€rtan💛 ja höll pĂ„ att skĂ€mmas ihjĂ€l😳 va bara tvungen att pĂ„minna henne om att vi e inte i Thailand!!! Men hon förklara för mig att de va hennes pappa som lĂ€rt henne - och dĂ„ gick de upp ett ljus🕯 han e ju frĂ„n Norge!!! 😂😂👍 Hahaha! Tog en svĂ€ng förbi lite andra affĂ€rer ocksĂ„, men vi kolla mest! Innan vi Ă„kte hem va vi förbi ett av mina favvostĂ€llen iaf

Liten strĂ€ckis medan ja kolla fejsbook! Plinga pĂ„ dörren mitt i vilan, ja fick finbesök av mamma & pappa💑 lite "catching-up" me dom, fick höra lite av deras midsommar och ja berĂ€tta lite om min, och kolla lite fotboll⚜ efter vi sagt hej dĂ„ va de dags för trĂ€ning igen... Puh va ja lĂ€ngtar efter semester... 😅 blev en kvĂ€llstur me cykeln, glömde kolla va lĂ„ngt ja cykla🙈 men de tog iaf 25 minuter och jag avslutade pĂ„ hemmaplan😂👍 nu kollar ja pĂ„ "Lotta pĂ„ Liseberg" Dom sĂ€ger att ja gillar detta programmet men de bĂ€sta Ă€r ju att byta kanal hela tiden😜😜😜 verkar som att ja hellre kollar pĂ„ 3:an?!???! Lotta ska helt klart upplevas pĂ„ platsâœŒđŸ»ïžâ˜€ïž Ă„Ă„h va ja vill dit❣❣❣

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela