sebastianviren.blogg.se

Mitt liv i rullstol! Jag Àlskar att Äka bil, va med kompisar och att det ska hÀnda nÄgonting hela tiden!

Vandra! Pausa! Vandra! Pausa...😅

Publicerad 2016-07-23 22:22:07 i AllmÀnt,

Shopping stod pĂ„ schemat idag, eller ja,,, shoppar vette fan om vi gör sĂ„ mycket men vi gillar att gĂ„ i affĂ€rer och kika iafđŸ‘đŸ»đŸ˜‰ Ă€ven om vi tittar lika mycket pĂ„ "allt rart fölk" som vi gör pĂ„ alla saker som gĂ„r att handla😂 tog oss i alla fall en tur ut till Marieberg 💾💰 dĂ€r har ja ju inte varit pĂ„ flera dagar... Och trots att de va massa rea va de brist pĂ„ pĂ„sar med hem! Blev en shoppingtur varvat med MÅNGA "sittningar" idag! Detta med ont i ryggen verkar inte va nĂ„n höjdare😂😂😂 tihi! Men ja hann iaf spana in massa brudar😘 tydligen poppis att shoppa nĂ€r de e rea (de mĂ„ste ja lĂ€gga pĂ„ minnet) rea=snyggingar pĂ„ stan!!!

Landa hemma pĂ„ sĂ€ngen en stund efter allt rĂ€nnandeđŸ‘đŸ» dĂ€ Ă€ att gött Ă„ strĂ€cke pĂ„ssĂ€ e litta stönn! Efter de gick visst mina kvĂ€llsplaner i stöpetđŸ’„ sĂ„ de blev att komma pĂ„ en plan B! Eftersom de e lördag, klarblĂ„ himmel och varmt Ă„ gött fick de bli en svĂ€ng in till centrum! Stanna till pĂ„ vĂ€gen o götta öss me glass🍩 sen en stadspromenad! Än en gĂ„ng varvat med ett antal "böj-pĂ„-ryggen-sittningar" âœŒđŸ»ïžđŸ˜‚ haha! Men de va bara skönt, satt och kolla in alla uteserveringar och lyssna pĂ„ skön musikđŸ»đŸŽ€đŸ’ƒ gick en tur runt slottet och kollade bl a! Fick lite massage ocksĂ„ tack vare alla kullerstensgator! Helt ok!

NĂ€r vi vĂ€l vĂ€nde hemĂ„t fick ja mig en smĂ€rre chockđŸ˜” finns en handikappsplats pĂ„ min gĂ„rd som ja brukar parkera pĂ„! Den e ju inte "min" men den Ă€r alltid ledig sĂ„ jag brukar stĂ„ dĂ€r - men INTE idag!?!??! Ja blev sĂ„ förvĂ„nad att ja höll pĂ„ att fnittra ihjĂ€l mig😝 den e ju inte min som sagt, sĂ„ de e ju bara att acceptera! Tills vi sĂ„g att den hade ju inte ens parkeringstillstĂ„nd 🙊🙈 ajjabajja för honom/henne! Jaja vi parra pĂ„ vĂ€gen och gick in😅 nu sitter ja hĂ€r vid tv:n och tar mig en cykeltur! Multitasking is da shit... âœŒđŸ»ïžđŸ’ȘđŸ»đŸ€˜đŸ»

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela