sebastianviren.blogg.se

Mitt liv i rullstol! Jag Àlskar att Äka bil, va med kompisar och att det ska hÀnda nÄgonting hela tiden!

Min assistent lurade mig 🙈

Publicerad 2016-12-29 11:50:23 i AllmÀnt,

Tja igĂ„r sa Jennifer att vi skulle ut pĂ„ ett Ă€ventyr, o yess tĂ€nkte jag! Va kul och spĂ€nnande. 

Sen helt plötsligt kom min gamla assistent Mia förbi och dĂ„ började jag att undra đŸ™ˆđŸ€” 
NĂ€r vi sĂ€tter oss i bilen klĂ€cker Jennifer ur sig att vi skall pĂ„ ett Smink party!! Oh shit! Smink!! 😂

Just dĂ„ kĂ€nde jag mig rĂ€tt övertalad sĂ„ det var inte lĂ€ge att sĂ€ga nej till tvĂ„ brudar 😂 

Det var rÀtt kul i början faktiskt men man tröttna ju rÀtt fort, uuuv va mycket produkter brudar anvÀnder!


Tur att man Ă€r kille och slipper det dĂ€ra kan ja sĂ€ga 😂😂🙈

Sen var de dax att dra hem och varva ner lite 😮

Hockeyn blevju instĂ€lld i sista minuten tyvĂ€rr men dĂ„ kom jag pĂ„ att HundraettĂ„ringen har kommit ut pĂ„ bio och den skulle jag ju gĂ€rna vilja se sĂ„ jag och Jennifer drog dit :-) 

Och bra var den ocksĂ„! Rekommenderas starkt! đŸ‘âœŒđŸ»


Nu sitter jag och vĂ€ntar pĂ„ att Helena och Sander skall komma hit, undra vad vi hittar pĂ„ ikvĂ€ll😂😂

Tjao tjao bloggen 😍

Kommentarer

Postat av: graziella

Publicerad 2016-12-29 15:32:37

vad roligt sebastian att jenifer jobbar i dag saknar er hjÀtte myck

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela