sebastianviren.blogg.se

Mitt liv i rullstol! Jag älskar att åka bil, va med kompisar och att det ska hända någonting hela tiden!

De blir inte alltid som man tänkt sig...

Publicerad 2016-08-29 23:59:23 i Allmänt,

Hoppa upp en del tidigare än vanligt idag✌🏻️😀 hade ju "bokat" tid hos Andre för att dansa lite på förmiddagen💃 så upp och gjorde mig lika vacker som vanligt och drog iväg i pärlan! Men tog mig bara några 100 meter så börja de spöregna🌧 brukar ju aldrig spela så stor roll (de e ju ingen cab ja kör) men just idag då så funka visst inte vindrutetorkarna?!? Hmm, Assen körde inte till kanten och slog av bilen (då drog stereon igång???) och starta igen! Då tjöt larmet som bara busen🙉 blinka i nån lampa men de gav sig! Men torkarna funka fortfarande inte... 😠 fast eftersom regn ändå e genomskinligt så tänkte vi att vi tar oss nog till Hab ändå👍🏻 Så vi körde iväg, men innan vi tog oss in till centrum så insåg vi att detta kändes inte speciellt "safe" Så vi körde in till kanten igen och ringde pappan👏🏻👨🏼📞 han kasta sig i bilen och kom! Men fick tyvärr ingen ordning på de😩 så de blev till att avboka dansen, och köra sakta sakta hemåt igen! De blinka i alla lampor som finns, mätarna sluta fungera och detta jäkla larmet som tjöt över hela stan!!! Vi åkte hem och drack kaffe me morsan istället ☕️ hängde där en stund innan vi spring (i regnet) hem till 🌶gatan! Grått å trist som de var satte vi på en film👍🏻📽 en riktig snyftare😥 jag passa ju på att vila ett tag 😴👏🏻 tog mig en tupplur, så när ja vakna till och Maria satt där å bölade fatta ja inte riktigt va hon höll på med?!? Hur bra kan en film va liksom om den får en att grina?🤔😂 passa på att köra lite extra lång stretch och ståtränade i 90 min! Efter de kände vi att lite luft kanske ändå kunde va skönt! Så ut på promenad i regnet (de sluta ju aldrig liksom) och blåste som fan😡

Blött blev de! Vi plocka tom fram stövlarna!!! Dom e ju inte direkt välbrukade👢💦🌪 men men de va iaf skönt att komma in igen! Resten av kvällen höll ja mig inne! Greja lite me datorn, kolla lite tv, och fixa o dola me lite allt möjligt! Nu ligger ja i sängen och ska sova, och hoppas på en mer aktiv dag i morgon! Fast en tråkdag då å då hör väl till kanske...?

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-08-30 16:57:27

Stackars dej bästa Sebastian och Maria

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela