sebastianviren.blogg.se

Mitt liv i rullstol! Jag älskar att åka bil, va med kompisar och att det ska hända någonting hela tiden!

Nyårsafton och framåt!🍾🌟

Publicerad 2017-01-03 03:14:56 i Allmänt,

Vaknade här i Lersjön lite tidigare än vanligt på Nyårsaftons morgon😴 Kan ju bara säga att det är lite barn som leker ganska tidigt här😅 Så det va bara att hoppa in i duschen!💦 Idag hade äntligen mitt förslag om att göra Charlottenberg fallit i god jord💰💸💳  

Först Konsum av nån konstig anledning som inte jag fick med mej iaf🤔 Men där träffade vi Kerstin, Jenny å Junes mamma👍 Japp så iväg till det första centret med Dollar  Store och Rusta. Där Köpte jag mej nya sängkläder och lite mer stuff 😎💳  Efter d drog vi iväg till det stora centret!



 Där sprang vi ju på massa folk som jag kände!!✌🏻 Tex Madde (kompis till Angelica)👍👍 Helt otroligt när man kommer hit och så bara dräller det fram folk🤔 Och så  träffade jag iaf den här bruden bl.a.👇🏻

Ja alltså Lina😉 Hon kom å smög sej på! Kul! Det va riktigt längesen!😄 

Efter d drog vi iväg till center Nord. Kolla snabbt på Jula och sen in på Hypermat å köpte .... opps... en färdig gratäng😬 Vågar knappt erkänna, men det va Helena som skulle ha🙈🤥 

Hem te Lersjön å strök finskjortan igen! Gjorde oss kraftigt snygga (eller iaf jag, Helena är det inte så mycket att göra åt😉) Hoppa i den nyputsade stolen

Och drog iväg till Remy och Emmelie🚘🍾 

Kom in där och där sitter ju världens pangbrud👍😋👍 Jag kan bara säga att jag blev kär❤😍 Helt hjärtformad hela jag❤ 
(Men det är lungt Matilda, det va bara för ikväll!! ) 
Så jag hade att göra hela kvällen kan man säga! 
Men det blev mat (oxfilé ala Ola) mums!!!😋 
Det blev även Bingolotto med Sander, Meja och Frida! Sander å Meja vann en ny lott, men jag å Frida vann inget alls... Fast va gjorde väll d❤

Sen drog sej kl mot 24!👍🌟🍾 Så vi mötte upp resten av Lersjön och gick till kapellet i fackeltåg!🔥 

Det nya året ringdes in, och så äntligen raketer!💥⚡️✨ Gott Nytt år allihopa, (och lite extra till Frida😍 ikväll😉)


 Dagen efter så va det full fart igen😅 Det va bara att kasta sej in i duschen som vanligt och göra sej snygg!👍 

Som ni alla vet nu så har jag ju en Dodge! Och den är väldigt populär här bland småfolket😄 Alltså Levi... Han kommer å säger -åka Sebbans Dodge, sitte bak!🚘 Och nu så gick jag med på D, vi drog varvet runt sjön med honom 🇳🇴 In å ut ur Nörge😎 Och ungen somna direkt! Att jag inte skratta ihjäl mej, när han satt där bak å välte😂😂😂

Haha, jag skrattar än när jag tänker på d😂 

Sen va det dax att dra ner till isen! Det bara vällde fram folk👍😄😎 Superfin dag, och jag drog runt ungarna på skridskor mm⛸ Dom kommer få passa upp på mej senare kan jag säga😉👍 Payback time is the best time😂 Nej då, kul som fan!😄

Och det hör ju även till traditionerna att det ska köras Cross på isen å mosas pepparkakshus🤔😄 

Kan säga att jag va gött trött när vi kom in på kvällen.. Och kl 21 somnade jag som en stock😴 


Men sen va det måndag igen! Här går dagarna undan👍 Det blev full fart här på morgon kvisten idag igen!😅 Det skulle komma lite folk hit! Maria å Jenny dök upp med ungar, så vi drog ner till isen igen när allt va packat! Marianne och Meja va åxå med och satt därnere och stekte våfflor😋 Mums!!! Mera skridskor och sparkar!🌞 Superdag med allihopa! Drog med oss alla in hos Helena och fikade på EM!😄 

Oj jag glömde visst att jag fick jobba lite på semestern åxå!😬 Jag hade ju lovat i ett svagt tillfälle att jag skulle hjälpa till mej julgranen!🎄

Jag vet ju inte vad Levi höll på med iaf, men han drog upp tröjan och stack sej på magen😂 Det tyckte han va hysteriskt kul😂🎄 Nej nu får ni ha d! Se you!👋🏻  

Förresten, om ni gillar min blogg så får ni gärna trycka på hjärtat längst ner😉

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela